Proiect (2017 - prezent)

SPARTAN RESTAURANT

Descrierea 
Proiectului

Restaurantul Spartan este un lanț de fast-food cu specialități grecești, început în România și în continuă expansiune. Este organizat într-un sistem de franciză și peste 45 de restaurante activează sub brandul său din România.

Provocări

◦ Echipe dinamice și volatilitatea resurselor umane. Industria fast food angajează în mare parte studenți și oameni care sunt în fazele de tranziție către locuri de muncă cu salarii mai mari. Această duce la o dinamică ridicată de venire și plecare a angajaților.
◦ Necesitatea de a găsi rapid noi angajați pentru a înlocui pozițiile deschise.

Soluții

Renunțarea la listările de locuri de muncă și concentrarea pe campanii de cost per click și campanii de conversie prin Google, Facebook și alte forme de publicitate

Rezultate

◦ Recrutare de mare viteză

◦ Din momentul în care un proprietar de restaurant își dă seama că are nevoie de un nou angajat, este nevoie de un timp cuprins între 30-60 de minute pentru a lansa campania de recrutare pentru acea locație specifică.

◦ După 24 de ore de la „cererea de recrutare”, proprietarul restaurantului are în jur de 10 candidați dintre care să aleagă pentru a-i invita la un interviu. Dacă este nevoie, campania poate dura o săptămână sau o lună pentru a crește numărul de candidați.

Ai un proiect de discutat?

Contactează-ne pentru a afla cum te putem ajuta.

10 + 13 =